Photobucket
''..Aku ingin menangis dalam derasnya hujan agar tiada yang mengetahui bahawa aku sedang bersedih... -NAMY''


STATUS DIHATI ♡
STUDY FOR SPM !!
Aku Suka Dia :)
Monday, August 6, 2012 | 11:20 AM | 0 weird people

Bismillahirrahmanirahim. Ya Allah , pada ketika ini hatiku telah terpikat dgn seorang hambaMu. Pimpinlah kami ke jalanMu agar kami tidak sesat dengan cinta dunia. Bimbinglah kami untuk mengejar redhaMu. Satukan hati kami. Jauhkan lah kami daripada melakukan dosa. Peliharalah kami. Jika dia jodohku , eratkanlah hubungan kami. Janganlah kau pisahkan kami. Jika dia bukan jodohku , berikanlah kami jalan yg terbaik agar tidak saling menyakiti. Ya Allah , lindungi lah dia. Permudahkan lah urusan dia. Jauhkan lah dia dari perkara buruk. Utuhkan lah kasih antara kami. Jagalah dia untukku. 

Wahai Hamba Allah , 
        saya sayang awak kerana Allah. Jadi , pimpin saya untuk mencari redhaNya. Bimbing saya ke jalan yg benar. Halang saya dari melakukan kesalahan. Jadilah teman yang terbaik saya dan pendamping saya untuk selamanya. :) Complete my fairytale. Hold my hand , and attain me to Jannah together. I love you .


Much Love , 
Nur Atiqah Mohd Yusof  

''..Ya Allah, untuk mengatakan cinta, Aku takut derhaka. Untuk mengatakan tidak, aku takut berdusta. Aku hanya insan hina yang sedang jatuh bangun di jalan berliku menuju cintaMu. Bantulah aku. Penuhilah hatiku dengan kefahaman addin.''
QUOTES : Adakalanya Allah menjadikan orang yang kurang baik sebagai orang yang terdekat dengan kita kerana Allah hendak tambah pahala kita dengan sifat sabar kita disebabkan kelemahan dan kekurangan dia dan mengingatan kita bahawa kita juga punya kekurangan sendiri.


Life Scene
Tuan Blog